piątek, 20 listopada 2015

Q&A #1

Dzisiaj jest  w końcu, po raz pierwszy na moim blogu Q&A :) 
Zapraszam do czytania!







Pierwsze pytanie:
Ile spędzasz codziennie godzin grając w Simsy?
Odp. Ok. 2 godzin, w weekendy nawet 4 gdz.

Drugie pytanie:
Jakie masz dodatki/akcesoria do The Sims 4?
Posiadam orginalną grę The Sims 4 i tylko jeden dodatek "Witaj w Pracy", na święta najpawdopodobniej dostanę "Spotkajmy się".

Trzecie pytanie:
Masz grę The Sims 3?
Nie, niestety nie mam chociaż przyznam że chętnie bym w Simsy 3 pograła, niestety zgubiłam płytę i nie ma takiej opcji.

Czwarte pytanie:
Jak masz realnie na imię?
Mam na imię Weronika.  :)

Piąte pytanie:
Czy Christiana i Andre będą mieć dzieci ?
Planuję aby mieli dzieci, jednak zanim będą je mieć to minie trochę czasu i napewno bbędzie o tym post!

Szóste pytanie:
Masz jakieś ulubione gry (Poza simsami) ?
Taak. Moją ulubioną grą jest oczywiście The Sims 4, jednak poza nimi to;
- Moviestarplanet
- Transformice
- IMVU
- Plants vs Zombies

I to na tyle w tym poście, mam nadzieję że ta seria postów wam się spodoba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz