niedziela, 22 listopada 2015

Propozycje na imiona dla Simek. [1]

Hej kochani, pamiętam że jeszcze ostatnio miałam problem z imionami. dla Simek, dzisiaj przychodzę z postem dla wszyskich innych osób które również mają problem z wymyśleniem/wyybraniem imienia dla Simki.
Zapraszam!
Moja ulubione; 
- Christiana 
- Isabella
- Bella
-  Angelina 
- Nicola
- Selena
- Emma
- Nicole
- Lucy
- Alice
- Martina
- Rose
- Sarah
- Jessi 
- Vera
- Adela
- Adrianna
- Paulina
- Erica
- Nora
- Patrica




Mam nadzieję że jakieś imiona wam się spodobały, mi osobiście wszystkie powyżej wymienione bardzo mi się podbobają ^.^
Najprawdopodobniej będzie seria postów z propozycjami na imiona żeńskie i męskie.
Trzymajcie się, pa!




1 komentarz:

  1. jak dla mnie masz bardzo dfajny blog pozdro i zapraszam na mojego

    OdpowiedzUsuń