środa, 13 kwietnia 2016

Dziękuję! Powracam! Cześć!

Hej kochani, jak wiecie byłam nie aktywna na blogu..
Nawet nie wiecie jaką miałam minę kiedy zobaczyłam ile wbiło wyświetlen ostatnio na blogu!
Meeega dziękuję!
Z dnia na dzień liczba wyświetleń coraz bardziej rośnie, co ogroooooooooomnie mnie cieszy.
Postanowiłam aktywować bloga, ale z waszą pomocą.
Prosiłabym o jakiś pomysł na posta.
Może nie wiecie jak dodawać pobrane domy do ts4? Albo chcielibyście jakaś historię rodziny? Cokolwiek. Proszę, napisz mi w komentarzu o czym poczytałbyś posta.
Mam nadzieję, że mogę na was liczyć!
To byłoby na tyle, cześć. :)

2 komentarze:

  1. Ja bym poczytała ciekawe historie rodzin :) Mogłabyś również napisać jak dodać pobrane domy do The sims 4- bardzo by mi się to przydało xdd na twojego bloga natknęłam się dziś, ale bardzo mi się podoba ;)
    Ps: Mogłabyś zajrzeć na mój kanał Sonia An(https://www.youtube.com/channel/UCw4wo00OfV_EqnCzcUdfX8w)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historie rodzin... hmm, coś wymyślę. :'D
      Dziękuje, mam nadzieję, że będziesz wpadać. I już zaglądam na Twój kanał. ;)

      Usuń