piątek, 15 kwietnia 2016

[Poradnik] Jak zainstalować pobrane domy do The Sims 4?

Hej. W ostatnim poście prosiłam, żebyście napisali o czym zrobić kolejnego posta.
Napisałam propozycję, o poradniku jak zainstalować pobrane domy do TS4 i pewna osoba chciała żebym takie coś zrobiła, co bardzo mnie cieszy. :)

Btw, zapraszam na jej kanał; 

https://www.youtube.com/channel/UCw4wo00OfV_EqnCzcUdfX8w


No to co? Zaczynamy? ;)

P.S : Wydaje się to trudne, ale wcale nie jest. 

  1.  Wchodzimy na stronkę; ( http://thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims4-lots/ )
    Lub jakąś inną. Ja  pobieram domki tylko z tej strony. ;)
  2. Szukamy domku który nam się podoba i odpowiada.
  3. Jeśli, już mamy klikamy "downoland" (patrz zdjęcie poniżej)

    A pobrany plik, dajemy na pulpit.
  4.  Następnie musimy posiadać jakiś program do rozpakowywania plików.
    Osobiście, polecam "WinRAR " - jest bezpłatny, można spokojnie pobrać. :)
    Jeśli już taki posiadamy, na pobrany plik który znajduje się na naszym pulpicie klikamy prawym przyciskiem myszy i napis " Open with WinRar "
  5. Otwiera nam się coś takiego, i wszystkie te białe ikonki z tymi zerami wyciągamy na pulpit (patrz zdjęcie poniżej )




    I jak już mówiłam, przeciągamy na pulpit.

6.  Teraz wchodzimy w folder "Użytownik" .
Następnie "Dokumenty" 

7. Wchodzimy w Electronic Arts 


8. Potem w folder The Sims 4


9. Potem w folder Tray





10. I wszystkie te pliki które mamy na pulpicie, przeciągamy do tego folderu (Tray)


Teraz wchodzimy na grę, i szukamy domku w Bibliotece ;)

Nie poddawaj się jak za pierwszym razem ci nie wyjdzie ;)

Napisz w komentarzu czy mój poradnik ci się przydał, starałam się jak tylko mogłam żeby jakoś to wytłumaczyć.
To byłoby na tyle, cześć.








23 komentarze:

  1. Mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. To zobaczcie sobie bo tutaj też jest poradnik jak pobrać the sims 4
    Strona Sims

    OdpowiedzUsuń
  4. działa! dzięki a ci ludzie co piszą niedziała to pewnie źle coś zrobili niech spróbują jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziala ale gdzy chcę postawic dom to gdy juz jest na parceli zostaje tylko *zarys* poniewaz wszytkie meble znikaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w domu są meble z modów których nie masz

      Usuń
    2. Skopiuj dom i wrzuć do folderu mod a jeśli wiesz które pliki to meble to same meble wrzuć do tego pliku

      Usuń
    3. Ponieważ niektóre meble trzeba pobrać osobno

      Usuń
  6. nadal nie wiem gdzie znaleźć dom w grze ;//

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało się tylko nie ma mebli

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem gdzie mam znaleźć dom w grze

    OdpowiedzUsuń
  9. mi nie działa bo pisze że nie można umieścić praceli :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi wgl nie pokazuje domu w galerii mody są ale domu ani śladu

    OdpowiedzUsuń
  11. pobrałam, mam ten dom w bibliotece, ale dostałam informację "w tym trybie nie można umieścić parceli" i nie wiem co robić ://

    OdpowiedzUsuń