sobota, 23 kwietnia 2016

The Sims 4 challenge - Wyzwanie księżniczek Dinsey'a. - Śnieżka.


Hej kochani. Dzisiaj przychodzę do Was z postem o wyzwaniu księżniczek.
Jak wiecie, w wyzwaniu jest 10 księżniczek więc będzie 10 postów na ten temat, ale zaczynamy od Śnieżki. Zapraszam do czytania!


Śnieżka.






"Marzę o tym jednym, którego kocham, by znalazł mnie dziś."


Zaczynamy od stworzenia Śnieżki.
Możemy stworzyć ją jako nastolatkę z złą macochą ale nie jest to obowiązkowe. Historię zaczynamy, gdy nasza królewna zostaje młodą dorosłą. (można ją poprostu od razu stworzyć jako młodą dorosłą )


Zasady: 

~ Jak w każdym  wyzwaniu, nie używamy kodów.
~ Musi być kobietą.
~ Musi zajść w ciąże 7 razy (czyli mieć 7 dzieci (krasnoludki ) ) tylko z jednym facetem.
~ Każde dziecko musi mieć jakąś złą cechę (np. zły, niezdarny, leniwy, ponury itp. )
~ Każdy krasnoludek (dziecko) musi mieć wypełnioną aspirację dziecięcą lub dostać najwyższą ocenę w szkole.
~ Nasza Śnieżka nie może otwierać drzwi obcym simom jak i rozmawiać z seniorami.
~ (Nie jestem pewna) ale chyba nie może mieć pracy, czyli zarabia tylko malując obrazy i łowiąc ryby.


W razie pytań piszcie.
Oczywiście ja podjęłam się wyzwania, i stworzyłam moją śnieżkę.
Czekajcie na następny post związany z tym wyzwaniem.



Paa!

1 komentarz:

  1. jeśli ktoś jeszcze nie ma to zapraszam po the sims 4 download tam dostaniecie wszelką pomoc i oczywiście grę w pełnej wersji :D

    OdpowiedzUsuń